Procedura de licitare online

Licitatiile online organizate de Graficante Media se desfasoara prin sistemul clasic, in care castiga ofertantul cu suma (bid-ul) cea mai mare. Cresterile de pret se fac in pasi de licitatie, iar suma necesara pentru atingerea pragului urmator este mentionata in fereastra de ofertare (BID).

Daca un ofertant face o oferta ce depaseste suma BID afisata, ea este inregistrata in baza de date, dar ca suma oferita este inregistrat numai BID-ul curent (pasul de licitare). Daca un alt participant face o oferta peste acest BID, din oferta primului cumparator se debiteaza automat pasul urmator de licitare, daca oferta sa e mai mare si decat acesta. Procedura continua pana se atinge suma maxima oferita de primul cumparator.

Daca suma maxima nu este atinsa in cursul licitatiei, vanzarea se va face sub suma maxima oferita, la valoarea ultimului BID atins.

Identificarea participantilor

Participantii la licitatie trebuie sa se identifice cu un nume si o adresa de utilizator valida.

Participantii sunt rugati sa foloseasca numele si prenumele reale, dar in faza de licitare sunt acceptate si pseudonimele.

Adresa de email folosita trebuie in mod obligatoriu sa fie cea reala. In cazul folosirii unei adrese de email fictive, participantul este descalificat din oficiu, fara alte precizari.

Castigatorul licitatiei trebuie sa se identifice cu numele si prenumele reale, lucru impus atat de legislatia comerciala, cat si de legea drepturilor de autor. El poate solicita ca numele sau sa nu fie facut public.

Procedura de plata

Plata se face conform dreptului comercial romanesc, prin emiterea unei facturi fiscale si plata acestei. Livrarea se face dupa confirmarea platii. Conditiile de expeditie si livrare sunt mentionate pentru fiecare opera licitata, in cadrul prezentarii acesteia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.